Produktiv dag

Heeeeeeeeejpaa!

Vad mycket jag har hunnit med idag alltså. Riktigt sweet. Började dagen med övningskörning med far. Redan när vi gick ut på uppfarten satte sig pappa på passagerarsätet och jag tänkte typ "what the fuck, jag har kört bil 3 ggr förr och han vill att jag ska köra ut från uppfarten DIREKT!?" Men det må jag säga, jag trodde att pappa var galen men det kan ha varit ett genidrag. Jag tror att man blir bättre snabbare om man möter sina rädslor och kastar sig rätt ut i hetluften, och ja det gick faktiskt riktigt bra. Autobaun, HERE I COME! Hehe.

Så då körde vi(jag!) till Sollentuna C för att möta upp Sooso och käka lunchis. Fick även med mig mina älskade jeans som jag glömt där (å spännande information Matilda, verkligen). Vidare in till stan och satsa stenhårt på SATS. Plankan och grejer, märker att musklerna är på väg tillbaka efter 3-4 års frånvaro, än.t.lig.en.

Avslutade dagen med en mysfika med mysiga Mimie på omysiga 7/11, men det var värt. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0