Allt möjligt, nu kör vi

Det är helt sjukt vad snabbt tiden går nu! Det känns som om det var igår jag satt där i klassrummet för första gången.. Och imorgon tar jag studenten.. Heeeeelt sinnessjukt.

Igår fick jag mvg i Geografi, ett av mina två i år... så bra är jag, haha, fuck that. Men skitsamma, det är i alla fall över och jag bevisade mig i två saker. Det är helt okej. Och idag. Idag. Ska jag på arbetsintervju! Nervös, lite. Så nu ska jag ta tag i den här dagen, en miljon saker att hinna med.

Känner mig som minilawyer också.. Har tagit tag i datorkampen på egen hand. Hämtat kontrakt och grejer. Så ikväll ska det tas om hand också. Peace out.





Bilder från nyår, vi ser lite ledsna ut på sista. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0