PW

Kände mig fett kass. Degig och seg, så jag bestämde mig. Jag skulle helt enkelt inte ligga kvar - inget bra skulle komma av det. Så trots aspissigt humör steg jag upp och tog mig ut på en powerwalk. Perfekt. Ända till man kommer tillbaka till pisset som uppstår när en person inte kan acceptera att alla är olika. När en person inte kan låta mig vara mig. Idag har jag hatat livet lite mer än jag brukar. Men okej, vad för bra saker finns? Jag var ute och fick frisk luft, som hjälper mig att andas. Det är ett nytt BB ikväll med nya roliga upptåg, Gurkan i spetsen. Jag har sovmorgon imorn, och det är fredag imorn. Bra saker. Tänk bara på bra saker.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-03-17 @ 20:02:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0