Bilder från 2009.

 

Dom talar för sig själva. En mycket smalare tjej. Jag är inte ful nu, jag var inte drop dead då. Men något jag ärligt kan säga, är att jag mår bättre när jag är smalare, kanske hör ihop lite med mitt stora klädintresse. Plus att jag gillar när jag ser så där rak ut i ansiktet - med tydliga linjer. Ingen alkohol sedan i fredags, good one. Okej det är bara tisdag men endå.. Och har spelat två matcher sen dess vilket är jäkligt bra träning. Jag har börjat skära ner på onyttigheter. Och försöker att inte nattäta. Dom där småsakerna brukar hjälpa. Alltså inte sluta äta - utan bara skärpa till sig.

 

Att skriva det här i bloggen gör att det blir större chans att jag håller igång. Funderar på matdagbok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0