Where to?

Har fått frågor från Sara om vart jag ska flytta. Kan det var Sjöberg? A donnno. Men i vilket fall, den tjugonde augusti lämnar jag Vasastan och mitt älskade Stockholm stad för röda linjen + buss och flyttar ut till Djursholm. Det är inget jag själv valt, utan bor man med mamma och pappa är det väl bara å gilla läget. Men jag kommer sakna min älskade lägenhet här på Tomtebogatan så in i helvette! En vacker dag ska jag flytta tillbaka till stan.

Flytten till Djursholm är dock tillfällig. Det handlar om ett halvår för att vi inte köpt något nytt efter att vi sålt vårt nuvarande boende. Allt kan hända.
Vet du nåt om Djursholm? Bor du kanske där eller vet du något kul som finns att göra där? Tell me! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

2011-08-01 @ 00:33:38
Postat av: Sara

Oj! Vart i Djursholm ska du flytta :)? Var de det huset ni tittade på :D?

2011-08-01 @ 00:34:32
Postat av: johanna

Vart ligger det någonstans? :o

2011-08-01 @ 01:03:01
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar:



Djursholm ligger utanför Danderyd, slutet av röda linjen. Och exakt vart i Djursholm vet jag inte, men ja det var det vi var och kollade på tidigare.

2011-08-01 @ 15:23:51
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0