2night

Vilken mysig kväll det blev till slut! Spenderade några timmar på Primo Ciao Ciao vid Odenplan med några glas vin och finfint sällskap. Var kul att få blanda sina två världar litegranna.

Jag är inte en sådan person som bråkar - tycker det är för jäkla jobbigt. Så något som spårade ur med en vän har vi löst idag, och det känns otroligt skönt. Att vi nu kunde slappna av, andas och bara prata lugnt om det som hänt och inse vilket stort missförstånd allt blivit. Du vet att du betyder massor för mig. Jag är glad att allt är löst!
Så ja, dagen i sig? Lyckad! Imorgon ska jag fortsätta rensa i mina enorma klädhögar och kanske ut på nya äventyr. tty then. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0