Värd torsdag!

Torsdag natt. Ja nu är det snart dags att sova. Vad gör ni uppe? Jag vet inte vad jag gör uppe i alla fall, som vanligt ungefär. Vart i alla fall en riktigt värd torsdag. Lille Mackis på dagis satt och chilla med mig den första timmen på jobbet, därefter var det mesta andra rätt chillerill det med. Rullade in till stan och fick min jacka såld. Little sad men nu är jag av med ångesten. Nu är det dags att hitta en ny jackis som PASSAR.
Sen blev det middag på Wooken - gå dit säger jag ba, fufasiken vad gott det var! Och så lite isprinsessa på det.
Nu blev det ett sånt där fett ovärt inlägg med ba dagsresumé, aja skit i de. Nu ska jag sova. Signa ut. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0