Så sjukt organiserad!

Nu blir det sista natten hemma innan jag och pappsen tar kärran till Västerbotten. Det är dags för julfirande och allt vad det innebär. Nästan alla julklappar är kirrade och nästan all packning för resan är klar! Känner mig så sjukt organiserad med min fina packlista, syrrans messures har smittat av sig lite grann ändå. Blir spännande att se hur mycket vi bråkar nu för tiden. Från och med sist vi sågs står det på NOLL procent. Inte så konstigt kanske iom att hon befunnit sig i Umeå och jag i Stockholm. He-he-he. Två dagar kvar på dagis och sen bär det av. Shit vad mycket nedräkning och avslut det blev helt plötsligt! Jaja, puss på er så länge.
FÖRRESTEN!!!!! FETvinst i Sollentunaderbyt idag, FYFAN VAD FETT!!!!! Tureberg-Töjnan, 3-1, WHATTUPPPP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0