Öga mot öga med döden

Brutalt, smärtsamt och skoningslöst. Det är precis vad det är. När man möter döden, när man förlorar någon som stått otroligt nära. Att se det med egna ögon att se någon försvinna, att se någon och sen plötsligt inte kunna se denna. Att se någon fast den inte längre finns. Att minnas allting men inte kunna ta på någonting.
En person som jag ser som familj förlorade nyligen sin pappa och jag fick veta det idag. Han dog i cancer, det gick snabbt, fruktansvärt snabbt. Han levde ett otroligt bra, friskt liv. Och jag blev så ledsen, så himla ledsen för min väns skull. Det är brutalt och orättvist. Livet är så oförutsägbart.
All min kärlek och värme. Inget kan ersätta någon man förlorat. Såren läker aldrig, men vi lär oss att leva med dem.





Min allra finaste morbror, tänker på dig varje dag.

Kommentarer
Postat av: ♥Love found Love♥

Vill du ta chansen och bli Veckans blogg ? då borde du klicka på länken under och anmäla dig! :D



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/december/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang-v50-.html#comment



/LOVE FOUND LOVE♥

*PS: Vi hoppas på att få över 100 deltagaren denna gången, hoppas du vill delta! ;)*

2011-12-19 @ 16:37:54
URL: http://lovefoundlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0