Get out, get in, flänger som Karlsson på taket

Sjuukt trött tjej signar ut. Vill ju dela med mig, skriva ner, dokumentera, visa mina shoppingfynd(!!!) och mina festkvällar med underbara människor och skeva upplevelser. Alltså vad händer? Energin finns inte riktigt så det räcker. Men det händer mycket, ska ni veta. Just nu får ni bara jobbdelen. Iof är det väl det som tar störst plats just nu. Annat står lite on hold.
En av alla knäppa händelser förra veckan var väl när puckoMalin(I<3U) drog med mig in på herrtoan på krogen trots att det var pissoar innan en vanlig toalett...... Hon insisterade på att det inte fanns damtoalett. Minerna på dem som såg oss gå in eller ut var priceless.
Nattinatti pojkar och flickor.

Kommentarer
Postat av: bloppis

hej! jag möts inte upp tyvärr :/ hinner nästan aldrig det därför postar jag. kram

2011-12-14 @ 11:14:28
URL: http://clothesfoursale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0