Soft kväll igår, najs dag idag

Hade en jättetrevlig kväll igår. Som vanligt så det blir när jag umgås med bästa Jenny. Blev lite lacka på mr skitsnack, haha, men vadfaaaen. Alla är väl inte helt smarta i huvudet, speciellt inte med alkohole i kroppen. Hängde på Oxid ett par timmar och dansade till stängning. Förstår inte hur jag orkade med mina monsterklackar på fötterna. En annan rolig överraskning var att jag sprang in i syrran i vimlet. Tror aldrig det hänt förr. Funfun.

Idag har varit underbart. Även fast jag inte gjort ett piss så har det varit så fint väder och jag har kunnat njuta av det. Ätit parmaskinka och solat den vinterbleka huden. Nu ska jag fortsätta chilla, för solen har ju inte ens gått ner än!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0