Update

Jag har varit tröttare den senaste veckan än jag någonsin lyckats med under hela min livstid. Det känns åtminstone så. Galet. Jag är fortfarande helt stört trött. Men det kanske handlar mer om vår crazy last night.

Idag ska vigas helt åt sådant som jag måste göra. Jag har tappat kontrollen liite grann, vilket jag lovade mig själv att inte göra. Så jag är rätt missnöjd med mig själv just nu. I need to step it up.



För övrigt osminkad och snygg(!!!!) denna morgon, eller dag.. Pannkaka i ugnen, tvätt i maskinen, disk i den andra, samtidigt som jag försöker skriva ut dokument på vår gamla tegelstensdator. Det går sådär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FINA GREJER TILL BILLIGA PRISER!!



* MASCARA

* KLÄDER

* KLÄNNINGAR

* SKOR

* SMYCKEN



http://XPRICE.BLOGG.SE

2010-09-26 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0