These emotions are taking me over

Det har varit ännu en sådan där full dag. När jag gjort massor. Och bara längtar till jag kan släcka lampan och byta värld. Men det är så mycket som händer i mitt huvud. Så mycket tankar och ord som rör till det där lilla jag har där inne. Något som kommer åt de där förbannade känslorna.

Michaela Fornis kärleks arkiv. Det har jag läst idag. Fan vad fint det är. Hennes ord. Både om lycka och sorg. Och jag vet inte varför men jag känner mig som ett känslovrak när jag läser. Well, det är ju snart den där veckan. Kan vara därför. Men endå.

Orden tar på det där lilla där inne. Orden möter allt där inne. Och det skriker och skär. Utav bara helvette. Utan att förklara sig. Hänsynslöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0