Min lördag i ord

Vill skriva ner och minnas min lördag. Den var härlig. Även fast jag somnade vid tio på kvällen...... Meeeeeen, dagen började med varm choklad och kärlek vid strömmen inne i stan, träffade också på fina vänner. Sen tog jag och min syster tåget ut till förorten för att kolla på innebandy. Lite annorlunda. Vi slutade kvällen med middag hos mormor och morfar. Och det är nästan helt galet vad bra dom är. Finare människor finns nästan inte. Det blev marrängswiss till efterrätt och sen tog vi tuben hem. Skön dag. Skön kväll. Det var lagom och det var fint och jag mådde bra. En bra dag. 



Maddelään var glad när jag hittade henne och Sara inne på Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Madde

Va glad jag blev av att få träffa dig Matilda. Fika snart?

2010-10-25 @ 10:10:51
Postat av: Matilda

Naww söti :D var det mig du blev glad att se! hihi. Ja gärna :) lovet?

2010-10-25 @ 15:49:09
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0