Can't stop



Topp från GinaTricot 149kr.

Jag och Anna pratade om shopping idag. Hon använde ordet shoppaholic som beskrivning av mig, att jag är en sådan. Är jag? Ja kanske. Fast nej inte alls. Det är en enda röra. Vad är egentligen en shoppaholic? En person som inte har någon koll på pengarna och bara köper allt som är vackert (som den personbilden som målas upp i "En shoppaholics bekännelser"?) Eller är det kanske bara en dfinition av någon som njuter av shopping? Som får glädje av det? I så fall - ja som fan! Men i det första faller så skulle jag kanske säga att jag är i närheten, men måste jag begränsa mig så kan jag det.

I vilket fall är det en väldigt intressant fråga. Konsumtionen måste vara högre än någonsin idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0