Tisdag morgon, en jävla röra




En timme fick jag vänta. Det var meningen att det skulle bli en bra start på dagen imorse då jag slapp bege mig till skolan då vi skulle ha naturkunskap i Karlbergsparken. Fuck that säger jag bara. Har man sagt att man möts vid ett viss ställe en viss tid gör man det, om man inte har hört av sig om annat. Har nästan aldrig blivit så irriterad på en lärare.. "Vi kanske borde skynda oss, Matilda väntar i parken" "Det är fint väder, det går ingen nöd på henne". Haha, idiot. Fick i alla fall en lugn morgon och slapp allt onödigt struntprat, men jag hade helt klart kunnat utnyttja tiden bättre. Jaja, imorgon kommer nya problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0