METG's andra år, avslutat

Regnet forsade ner, bokstavligt talat, när jag skulle gå imorse. Bara det gjorde mig sjukt otaggad och trött. Nu är jag hemma, efterytterligare en dag med shopping. Ajabaja. Och en lunch på stan med bästa TP. Jag har börjat tvätta, för imorn då jävlar åker vi! Galet tjejer. Det ska bli otroligt skönt att lämna Sverige och få komma till den riktiga sommaren utomlands. Helt enormt. Och Grekland ska bli spännande som fan, har aldrig varit där. Spännande. Sista frågan, ska jag eller ska jag inte möta upp klassen ikväll? Det lutar åt jag och sängen istället. Trött chey.



Resultatet av de två senaste dagarna. Visar inte upp det här i skrytsyfte utan snarare i häpnad. Det är groteskt. Jag vill nästan lämna tillbaka allt. Ska ta en paus nu med shopping. Det har nästan gått för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0