Just nu, I'm not dead

Dödligt dålig uppdatering. Det har en enkel förklaring. Jag befinner mig inte hemma. Jag är i Umeå. Now you know. På obestämd tid.

Önskar det fanns lite mer här än vad jag hittat. Mer än middagar med familjen och utflykter till kulturplatser. En heldag på stan i Umeå. Jag har shoppat massor. Blivit hög på konsumtionen. Jag och mamma tog en powerwalk också, imorse, innan frukost. Det ska bränna fett sägs det. Ha.

Burned. Lite på ryggen. Drog en Therese(Rhodostjejerna ni vet nog vad jag menar). Men imorgon kanske mer sol. Jämna ut. Slipa till.


Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha okej ! så fin bild :)

2010-07-19 @ 01:44:10
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0