Varför jag bloggar (?)

Det här med att blogga. Det går verkligen i vågor. Ibland finns inte tid, ibland orkar jag bara inte. Ibland vill jag verkligen och det kommer inlägg efter inlägg, men just under julen har det varit så jäkla mycket annat. Men nu ska jag försöka att ta upp det igen.

Jag tror att jag behöver bloggen. Den hjälper mig. Det är så jäkla skönt att skriva av sig och grymt att kunna minnas allt som hänt.

Genom bloggen kan jag spara allt jag vill minnas. Den är ju trots allt mest för min egen skull. Klart det är kul med respons, vem tycker inte det? Men jag skriver för mig, för min skull. I mars startade jag den här bloggen. Nu är det januari. Snart har jag haft den här i ett år. Och den har verkligen varit och funnits för min egen skull.



Nayhara och jag, mars 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0