Sommaren

Varför blir jag plötsligt stressad över sommaren? Jag fattar ingenting! Måste tagga ner, det här funkar inte. Det är ett halvår kvar till sommaren, det finns ingen anledning att tänka på det nu. Det var väl det där med priserna på utlandsresor.. Att de stiger ju närmare sommaren man kommer.

Jag har en idé om att det är roligare att åka utomlands när det inte är så jäkla fint väder hemma, alltså typ vintern. Men nu har alla mina vänner (i princip) börjat parata om sommaren och alla ställen de ska resa till. Jag vill också resa, jag vill också fira sommaren, men frågan är om jag hellre gör det på för- eller eftersommaren.

Sluta stressa nu din dumma jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0