En bris blir en orkan så lätt

Det är otroligt hur skitproblem kan blåsas upp till orkaner. Men som läget är klarar jag inte av att stå ensam. När man känner den där förbannade känslan av att må dåligt. Jag kan inte hålla det inne, tyvärr, kalla mig en jävla bitterfitta eller vad fan som helst. Det är den jag är.

Jag tar inte lätt på saker. Ibland är det otroligt korkat, och det är jag medveten om. Men att känna sig all alone. Mitt i allt kaos. Det är fan inte kul. Och bara för att det var det här som fick bägaren att rinna över så betyder inte det att det är det enda jag bryr mig om. 

Jag kanske inte vet allt om andras problem, men tänk då, om du döljer något för mig så kanske det är samma sak the other way around?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0