Att bry sig om någon man inte känner

Jag gjorde precis något helt crazy. Eller för mig var det galet i alla fall. Läste en blogg som jag vanligtvis läser och hon berättade om sitt brustna hjärta. Blir så jäkla medlidsam och mår dåligt för den andra personen direkt. Det är ingen som bör må dåligt, speciellt inte någon som verkar vara en bra person. Never. Så jag skickade ett mail till henne, vem vet om hon svarar, det visar åtminstonde att hon inte är obetydlig. Har ni någonsin mått så dåligt så det kändes som att det inte fanns någon utväg? Man kommer alltid ut, på ett eller annat sätt. Man kanske aldrig blir riktigt hundra igen, men man överlever, om man vill så gör man det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0