Bara lite funderingar

Världen spelar verkligen människan ett spratt ibland. Jag tycker inte att det är roligt, men dock intressant att se hur relationer utvecklas, svackar, förstörs eller förbättras med åren. Hur de förändras helt enkelt. Hur människor förändras, däribland mina egna nära och kära. Varje människa är unik och det är svårt att undvika att det kommer utbrott ibland, för man förstår helt enkelt inte varje mm av alla. Man kan tro sig veta, men det är inte alltid man gör det. Skulle jag få önska, så skulle jag vilja att de bra relationerna höll föralltid. Det är svårt att säga att allt kommer göra det, men om man är villig att satsa och tar hand om varandra, då ska det gå. Vill man så går det.



Alla relationer needs some work done, om dom ska funka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0