Lyckad sådär 1 minut i elva på torsdagkvällen

Det känns som jag har sprungit ett maraton och vunnit
Det känns som jag har vunnit 10 oscar i varje kategori
Det känns som jag har släppt en 10ton sten från axlarna

Helvette vad skönt det är att göra klart skoluppgifter! Trots att jag varit sjuk och legat hemma har jag nu komponerat en hel geografiuppgift! Det är sjukt vilken befrielse det är. Jag trodde att jag tappat gnistan, men när jag kollade upp kriterierna hade jag fått med allt i min text, sjukt! Nu är det bara att lämna in och sen hoppas att Ms Marie har samma uppfattning som mig...



Pappa nu förtjänar jag typ en sån här! Det är okej att den inte får plats under julgranen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0