Chris Brown i mitt hjärta

Att lyssna på Mr.Brown. Shit vad mycket minnen och känslor det väcker hos mig. Hans röst är så fylld av allt jag varit med om de senaste två åren. Helt sjukt. Kärlek. Svek. Skratt. Lögner. Eldar och hav. För ett och ett halvt år sedan var jag världens lyckligaste som var så otroligt nära Chris Brown som en meter, kan inte ha varit mer. Och jag fick se honom live, fick se honom sjunga. Underbart. Jag har inget bättre ord. Det var precis vad det var. Fast det knyter sig i magen så är det ändå på ett bra sätt. För jag har kommit vidare, förbi ångesten. Jag har levt vidare, hittat ny lycka. Och jag har blivit starkare, gjort saker för min egen skull. För mig är det tidlös musik. Sådan musik man kan plocka fram när man vill minnas, eller bara njuta. Så jävla bra.



Chris Brown
på Globen Januari 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0