Ge mig godis

Det är jag och Maiden nu. Jag och hon som sitter och typ sover i soffan. Vi är väl ungefär lika trötta jag och hunden. Denna supersöta vovve. Maiden efter Iron Maiden. En riktig hårdrockshund. Jag är lite sur. Men på vad är en hemlis. That's all I have to say - det är en hemlis. En dag som denna skulle jag vilja vara känd. Kanske en filmstjärna eller en sångerska som ska inta någon stor fotbollsarena i USA med flera miljoner fans. En dag som denna när allting går så långsamt och man inte riktigt orkar att det finns så lite att göra. Jag har sällskap, visst, fina hunden. Men det riktiga sällskapet packar sina väskor to leave tomorrow. Jag vill ha godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0