På kvällen förvärras vissa saker

Känner mig så himla trött och sliten. Kämpar med att inte ge in för vissa impulser, jag fattar inte hur jag ska kunna vara vissa till lags. Det är fan otroligt svårt att veta vad som är rätt. "Vad hände, hur gick det till? Tiden gick aldeles för snabbt och nu står vi ju still".

Hårt jobb i fotbollen två dar i rad, och nu ska man till skolan imorn. Jag är inte så sugen kan jag ju säga. Vad hände med gnistan jag hade? Kan jag hitta den imorn? Varför känns allting så långt bort? Imorgon vill jag helst inte gå till skolan, jag har verkligen ingen lust.. Men vad fan ska man göra? Tror att jag behöver ett break(sådär en månad in på höstterminen).
Så kan jag gå i skolan på fredag bara när jag endast har en lektion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0