Dum som en anka

Att ta tag i saker som har gått fel är det bästa man kan göra. Jag är en person som får ångest som satan och glömmer bort att det oftast går att göra något åt situationen.

Det är så jävla jobbigt när något gått fel och man kommer på alla saker man skulle ha gjort så att resultatet av ens handlingar hade varit annorlunda.

Finns det något värre än ångest? Känslan av att inte kunna göra någonting. Önskan att man aldrig hade rört den där knappen med "radera alla sms" på inkorgen. Helvete vad jag är korkad!

Ibland vill jag inte vara mig själv. Men jag ska försöka lösa det här nu. Har kollat runt på internet och hört av mig till suporten på tele2. Nu är det bara att be för ett mirakel.


Man kan ju nästan tro att jag blivit blond igen.. Får ta och skärpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0