Det regnade kl 17-22

Eller ja, inte riktigt. Det var faktiskt riktigt spännande att gå till tåget idag. Det är någon ny svensk film som håller på att spelas in på min gata och då skulle de använda sig av något konstgjort regn. Jag fick inte heller gå över gatan som jag ville, var tvungen att vänta till de bröt, hur coolt är inte det!?

Hehe.

Jag tror att jag är lite överdriven, och hade nog inte brytt mig så mycket om någon berättade för mig om en sådan här händelse. Men nu såg jag några riktigt kända svenskar och det var riktigt coolt!

En dröm som alltid legat lite i det undermedvetna för mig är skådespeleri, och det är så jäkla inspirerande att de här människorna faktiskt har lyckats. Det går upp och ner på MIN gata och spelar in en film, en svensk långfilm. Det skulle vara häftigt som sjutton att vara med i en film. Vet inte om det är något för mig, men det skulle vara otroligt häftigt!



Gustav går upp och ner på min gata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0