Soon, I'm done

Hur håller man kontakten med vänner som inte verkar anstränga sig? Hur håller man kontakt med folk som nästan aldrig hör av sig,men sedan när man talas vid så förklarar dom att det är så dumt att man aldrig pratar? Ska man hålla fast vid dom där vännerna? Eller är det inte värt det? Hur kan man veta om det kommer att leda någonstans?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i det här läget. Jag vet inte om det är bara prat eller om det ligger sanning i det som sägs. Allt jag vet är att jag känner mig less på situationen. Önskar bara att man skulle få mer ibland alltså.


Jag vill inte förlora de här vännerna, men snart måste jag veta om det bara är jag som håller fast.


Kommentarer
Postat av: frida

ja känner inte dig men de brukar va här så när man har pojkvän. och du och din pojkvän verkar ju rätt tighta så det gör ju inte saken bättre. så vännerna kanske inte vill vara med dig när du prioriterar din pojkvän?

2009-05-19 @ 22:25:17
Postat av: Matilda

Svar till Frida:



Det kanske är fel av mig, men jag vill tro mer än så om dom. Jag vill inte tro att det är på det sättet. Min kille har inget alls emot dom och dom vet att jag finns där. Men det är som att man lever i olika världar.



Det handlar inte alltid om att ses och umgås, bara ett telefonsamtal någon gång ibland skulle vara nog.

2009-05-19 @ 22:37:34
URL: http://mgustafsons.blogg.se/
Postat av: frida

men ändå. om du kanske har prioriterat pojkvännen kanske dom är trötta på att ringa dig och vara med dig och inte orkar lägga ned tid att fråga om du vill va med för att du brukar vara med din pojkvän?

2009-05-20 @ 18:44:09
Postat av: Matilda

Frida: Läs mitt förra inlägg igen ;P

2009-05-21 @ 11:23:42
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0