Live n' love

The Tyra show- helt klart en av mina favoriter. De berör djupa ämnen med humor.

Just nu handlar det om förhållanden och hur man kan bråka så mycket att man inte kan komma fram till någonting. Det förundrar mig hur mycket folk kan ljuga ibland osv, men det som är värst måste väl ändå vara hur vissa kan bråka så enormt om sex. Det är fan något riktigt bra alltså. Haha. Jag ska inte ljuga, det är något jävligt bra. Men vissa vill bara skita i det? Seriöst, visst att man ska vänta med sex när man är liten tills man känner sig redo. Men om man har haft det redan och sedan helt plötsligt inte vill? Hur fungerar det egentligen?

Jag fattar inte hur man kan välja ut något så stort ur ett förhållande. Förstår man inte själv att man förstör det man har med den andra? Jag babblar som fan, men ärligt, det är en personlig sak att dela med någon, och det får en att känna sig speciell att någon vill dela det med en.


Live and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0