Fan också

Dagen började så bra. Vi tog oss upp till 3-3 i årets sista innebandymatch med järfälla, efter att ha legat under med 3-0, jävligt bra alltså! Och sedan tog jag en fika på stan med släktingar, vilket var mysigt.

Sedan insåg jag att en speciell person hade ringt och blev jätte glad och tänkte att vi kunde ses sent ikväll, men av någon anledning blev personen irriterad på mig. Vet typ varför men det är ingenting att vara sur över.. Jag blir bara så ledsen när det blir sådär.. Jag är så lättpåverkad i dessa lägen att jag knappt kan tänka på annat. Och med tanke på att personen känt mig så länge så borde denna veta det.... Pallar inte bli trackad på för att jag vill hinna göra fler saker på en och samma kväll. Vill man inte är det väl bara att säga att det inte passar just denna kväll? Jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0