Update

Kom på en sak aldeles nyss när jag kollade igenom lite gamla bilder.

Att jag verkar mindre glad nu mer kan nog ha att göra med att jag inte riktigt vet min plats längre när det gäller någnting. Jag är stark och jag klarar mig själv, det är inte det som är problemet. Men jag saknar mina gamla vänner som man visste att man var med varje helg, minst en kväll. Och sedan den där känslan när man kom till skolan och visste att ens bästa vänner fanns där.

Detta betyder inte att jag inte gillar min skola nu. Hell no! Jag ääälskar min klass och alla är så gulliga och snälla, men jag har inte hittat min plats än. Det finns en risk att jag aldrig kommer att göra det. Eftersom att alla har sina närmaste. Och jag har inget emot det, det är jätte bra för dem. Det som dock är ganska uppenbart är att det blir ensamt och osäkert ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0