Hemma i sängen

Det blev en bra middag, mysigt fika, gos med sötnos och vovven, smalltalk och trevligt sällskap.

En lugn kväll, och känner mig ganska lugn inför imorgon. Tack vare Anders, fasters ex. Han är grym, mattelärare. Vilken karriär han har lyckats få alltså. Man kanske skulle bli mattelärare. Man skulle nog bli otroligt smart(logiskt sätt) av allt plugg. Matte-smart. Är det vad jag vill bli? Kanske, till viss del. Jag gillar mönster, att förstå begrepp. Hade jag gått i matteklass som Emma gjorde hade jag kanske blivit en fullfjädrad matte-nörd.

Pretty different, huh?




(en ung matilda)


Kommentarer
Postat av: EMMA

fast med ig-varning i matte a så slutade det ju inte så bra för mig ändå ;)

2009-12-03 @ 16:01:29
URL: http://holdens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0