En del av mitt liv

I ett liv händer det så otroligt mycket, jag vet, för jag har levt 17 år och allt jag varit med om är inte ens nämnbart. Tänk att jag endast har levt typ 1/6 av mitt liv då. (Ja, jag ska bli gammal.) Satt och tänkte på det idag och blev lite nostalgisk. Har laddat upp lite bilder som får mig att minnas bra bra bra saker. Bilderna visar livet helt enkelt, inte allt, men en del, en bra del. Så här får ni, en del av mitt liv:


Äventyr med Clara under sommaren 2007 tror jag.


Jag har också hängt där minsann. 2007.


Vänner kommer och går men man har alltid med sig de bra stunderna :)


En av de där kvällarna, när allt bara var grymt bra.



Clara fyllde år och det firades med en massa lekar.


Vallen var ungdomens hangaround(?). För oss som spelade fotboll at least.


Hade alltid så jävla kul med Frida :)


På väg för att träffa J för allra första gången.


En sådan där kväll. Man hängde ute, alla gjorde det.



Något år i USA med Erica



Jag och Sara på väg någonstans ut i sommaren!



Kändisar har varit med dem också.


I högstadiet var det ofta samma gäng, oftast hemma hos Sofie.


En kväll på stan, med bästa vän, kärleken, mattias och lovisa.


Alex fyllde 14 tror jag. Som om det var igår :)


Världens bästa granne, min 911 booty call.


Kärleken höll i sig <3


Det finns inget som är som en fotbollscup och speciellt inte som med mitt lag.



Nu får jag ge mig, det är en dag imorgon också. Men det har varit grymt. Livet har varit fyllt med så mycket. Jag är glad att jag har så mycket att minnas. Dock saknar man vissa saker/personer enormt mycket, vissa händelser och hur vissa relationer till folk var. Men då har man istället fått massa nya platser att åka till, nya vänner att ha kul med och att presentera för de gamla. Kärleken består och min familj är hel. Livet är fint, och det är till för att levas.

Livet är inte de dagar som gått utan de dagar vi minns!

Kommentarer
Postat av: lovisa

nejmen guuud. där var ju jag också. var tvungen att sno den, hehe :)

2009-12-17 @ 15:20:02
URL: http://lovajsaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0