Tragiska högerfot

Det hände igen, det som inte fick hända igen. Det som i mitt huvud "aldrig någonsin skulle hända igen". Fyfan!

Min första stukning var under Gothia Cup. Detta var en mycket spännande upplevelse då jag inte förstod vikten av en stukad fot och inte heller att den var just det, stukad, så jag vilade inte som man ska göra. Nejnejnej, jag gick på min lilla fot hela dagen och spelade även fot bol med vrickning, underbart. Så nu har jag fått äran att känna den härliga smärtan igen. Precis i tid till att fotbollshösten börjar, Helvettes jävla skit!

Vill verkligen kunna spela men nu blir det väl att vila de två första veckorna av fotbollen, FAAAAAAAAAAAAAAN också! Det är nästan så man går och blir deprimerad.

(Har nog aldrig skrivit något så informativt i min blogg, first and last time?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0