Svar på tal: Det dåliga humöret byggs på

Emelie om Det dåliga humöret byggs på:
Istället för att vara feg och sitta och skriva om det i bloggen, kanske du ska göra något åt det själv? Att skriva om det en miljon ggr på din blogg kommer inte göra saken bättre, säg något för helvete! Du kommer inte ha några kompisar kvar överhuvudtaget om du fortsätter såhär


Alltså seriöst, att du skriver så där är bara skrattretande. Det märks hur tydligt folk tror att de vet allt om någon bara genom att läsa några enstaka inlägg i en blogg, vilket inte är möjligt. Emelie, om du läser det här, så kan jag berätta för dig att jag nyligen avslutat ett 1,5 års långt förhållande, där killen fortfarande betyder jävligt mycket för mig och fortfarande har mitt hjärta, därför blir det mycket tankar kring det, och det är troligtvis detta du tror är mina vänner jag skriver om, men nej. Och jag lovar dig att jag inte bara skriver om det, jag tar tag i skiten också. Men ibland kan det vara otroligt skönt att skriva av sig, bara för att få det ur systemet. Det var därför jag startade den här bloggen, för att få ur mig sådant som ligger och trycker på hjärtat eller hjärnan.

Kommentarer
Postat av: emelie

cry him a river, build a bridge and get over it vafan!

Han vill inte ha dig mer, inse.. gå vidare!!

2009-08-10 @ 04:25:20
Postat av: Jimmie

Tjena Emilie,får jag fråga vad du igentligen vet om mig eller Matilda ?Snälla sluta skriv massa korkade saker som du inget vet om !Är du snäll länkar till din härliga blogg så får vi se vad du har för roligt att ägna ditt skrivande åt...

2009-08-10 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0