Slow night

Jag har varit så sjukt isolerad den här helgen, vilket beror på att jag själv valt att inte gå ut. Vem väljer självmant att gå ut när man har allergi liksom? Nej tack. Men jag saknar mina kompisar grymt mycket. Jag fungerar inte riktigt helt som jag ska utan dem, och det känns liksom tomt att inte ha träffat dem på så himla länge.

Vill jag så kan jag knalla bort till Karins kompis nu, hon bor nära mig, men jag är så himla trött så jag vet för sjutton inte om jag orkar.. Fan vad jag ska börja komma igång till veckan, jag ska träna rumpan av mig (bokstavligt talat), och verkligen göra ALLT möjligt. Det behöver jag! Har varit sjuk alldeles för länge.

Så får jag se om jag kanske kan träffa Karin  och hennes vänner imorn istället, it would do me good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0