Så jävla trött by now

Pms humör. Om det nu verklligen är det, jag tror inte det. Orkar inte med att det kommer sånna här känslor var och varannan dag. Eller okej, det verkar som ett typsikt pms humör, men det känns inte som att det är fdärför. aja, om en vecka sitter jag väl och ser tillbaka på hur stor Drama Queen jag var under "min" vecka. Behöver få en chans att släppa loss och må bra. Längtar till helgen nu igen, på måndagen ofc. Men ska se till att det blir en bra vecka endå. Även fast jag redan längtar till helgen. Det är inte okej att deppa som jag gör just nu. Jag ska trots allt kolla lite i stan efter skolan med Therese. Det är ju något att se fram emot! Det som gör mig ledsen just nu får jag helt enkelt ta itu med vid ett senare tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Frida Ringblom

Kräftis i helgen!! Tagga till baby :D <3

2009-09-01 @ 19:38:41
URL: http://ringbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0