Jävla äckel-humör-gräv-ner-dig-i-sängen-och-gråt

Jag får fan ryck på det här. Jag orkar inte helt enkelt. Jag tänker skita i det nu ett tag. För jag orkar faktiskt inte. Jag vill bara att folk ska vara ärliga och finnas där för mig. Visst att jag kan vara krävande ibland, men det finns gånger när det behövs så lite av andra att man undrar vad fan det är för fel på dem. Jag behöver någon som lyssnar utan att man ska behöva SKRIKA ut att man har något att säga. Det är tungt nog att bära på saker i sig. Men att sedan få utlopp för dem blir ännu jobbigare när den man pratar med inte lyssnar. Nej nu orkar jag fan inte. Men jag bryr mig så jävla mycket endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0