Fetto-lov

Det är helt sjukt vad man stoppar i sig ibland. När jag börjar tänka på vad jag egentligen har ätit under lovet mår jag riktigt illa.. Från fredag till och med idag vet jag inte ens hur lång listan blir.. Ska skriva upp lite nu bara för att få lite koll iaf!

Yakunikku
Hallonpaj
Kex med philadelphia
Chips
Massor med läsk
Nötter
Glass ett antal ggr.
Pringles chips
Chips med dipp
Lösgodis
Tryffeltårta med glass och hallon
Kladdkaka med grädde och nonstop
Pizza
Dipp igen
Hamburgetallrik med pommes frittes
Mer läsk
Mjukglass


Alltså vem bryr sig egentligen? Har inte tränat en sek under de dagarna jag tog in det här heller, vilket inte känns så toppen. Men nu ska jag ta mig i kragen och gymma så fort jag kan, för då kan jag alltid fortsätta som jag gjort om jag vill, hehe.


(Och juste, påskäggen har inte ens anlänt än, haha. Fetto-lov!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0